vonal kép
GUMIBARONCS KERESŐ / R
vonal kép
<< Vissza

DUNLOP
1888-ban John-Boyd Dunlop szabadalmaztatta a világ első pneumatikus, levegővel pumpált gumiabroncsát, melyet először fia triciklijén alkalmazott, lecserélve az addig használt rugalmatlan tömör gumikat. Később szabadalmával forradalmasította a járműgyártást is. Ma már szinte minden német és japán autógyártó használja első szerelésként a kiváló prémium kategóriás DUNLOP gumiabroncsokat. 1999-ben a Dunlop gumiabroncs üzletága egyesült a Goodyear gumiabroncs üzletágával.

Dunlop SP Sport Maxx TT:
A Dunlop SP Sport Maxx TT a versenypályák technológiáit hozza el számunkra, hogy kihasználhassuk az autónkban rejlő képességeket. A népszerű Sport Maxx továbbfejlesztett változata ahol az ott megismert Touch Technologiát keresztezték a motorsport legújabb vívmányaival. A gumiabroncs oldalfala Kevlar –t tartalmaz egyedülálló tartást biztosítva súlygyarapodás nélkül. A futófelület anyagának keveréke szintén a motorsportból származó nanorészecskéket, szilikát és korom adalékot tartalmaz a tökéletes tapadás érdekében.
Jellemzők:
- páratlan kanyarstabilitás
- kiváló visszajelzés az útfelületről
- magas ”aquaplaning” ellenállás
Teszteredmények:
- ADAC 2010/03 számában 225/45 R 17 –es méretben ”nagyon ajánlott” minősítés
- AMS 2010/07 számában 245/45 R 17 –es méretben ”ajánlott” minősítés
- OEAMTC 2010/03 számában 225/45 R 17 –es méretben ”nagyon ajánlott” minősítés

Dunlop SP Sport Maxx TT gumiabroncs képe
 

Dunlop SP Sport MAXX TT * ROF MF


225/45R17 91W

Külső raktáron

41 490 Ft

 
 

Dunlop SP Sport MAXX TT * ROF MF


255/45R17 98W
gumiabroncs-gordulesi-ellenallas-C
gumiabroncs-nedves-tapadasC
gordulesi-zaj-egy-csik 67-dB

Utolsó 4db

89 840 Ft

 
gumiabroncs-gordulesi-ellenallas-C gumiabroncs-nedves-tapadasC gordulesi-zaj-egy-csik 67-dB
Dunlop SP Sport MAXX TT * ROF MF gumiabroncs képe
Dunlop SP Sport MAXX TT * ROF MF gumiabroncs képe
vonal kép